Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Cerebro y pantallas : cómo las pantallas impactan en el desarrollo cognitivo en la infancia y la adolescencia / María Couso

por Couso, María [autor/a].
Tipo: MonografíaEditor: Barcelona : Destino , 2024 Edición: 1ª ed.Descrición: 301 p. : il. ; 23cm.ISBN: 9788423365630.Materia(s): Tecnoloxía e infancia | Cerebro -- Infancia | Educación de nenos -- CuentosRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: O impacto grave que supón unha prematura exposición ás pantallas durante a infancia e a falta de control na adolescencia é un feito. Cando a tecnoloxía xa está en cada unha das habitacións dos nosos fogares e escolas, tanto as familias como o profesorado necesitan os datos, a experiencia e sobre todo as pautas e os recursos para evitar un uso precoz das pantallas e reconducir as malas condutas. María Couso, recoñecida divulgadora en educación e xogo e autora de “Cerebro, infancia y juego”, ofrécenos un libro único e imprescindible nun momento no que o sistema educativo debe repensar o uso das pantallas para un mellor desenvolvemento dos nosos pequenos e novos.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Enrique Muruais
Sala préstamo
15 COU cer Dispoñible LED036000008144

De la creadora de PlayFunLearning.

Un libro de cabeceira para axudarnos a entender que as pantallas non son un xogo de nenos.

O impacto grave que supón unha prematura exposición ás pantallas durante a infancia e a falta de control na adolescencia é un feito. Cando a tecnoloxía xa está en cada unha das habitacións dos nosos fogares e escolas, tanto as familias como o profesorado necesitan os datos, a experiencia e sobre todo as pautas e os recursos para evitar un uso precoz das pantallas e reconducir as malas condutas.

María Couso, recoñecida divulgadora en educación e xogo e autora de “Cerebro, infancia y juego”, ofrécenos un libro único e imprescindible nun momento no que o sistema educativo debe repensar o uso das pantallas para un mellor desenvolvemento dos nosos pequenos e novos.

Adultos/as

Coa tecnoloxía Koha