Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Ni por favor ni por favora : cómo hablar con lenguaje inclusivo sin que se note (demasiado) / María Martín, Coral Herrera

por Martín, María [autor/a].
Tipo: MonografíaEditor: Madrid : Catarata , 2021 Edición: 4ª ed.Descrición: 128 p. ;22 .cm.ISBN: 9788490976821.Materia(s): Sexismo na linguaxe | Sexismo | FeminismoRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: “Os nenos que rematen poden ir ao recreo”, di a mestra. Julia queda sentada no seu pupitre, esperando a súa quenda. “Fulanita, dixen que podedes ir ao recreo” e, como Julia permanece inmóbil, ao final explícalle que con “nenos” refírese tamén ás nenas. Horas máis tarde, o profesor de ximnasia di: “Os nenos que queiran formar parte do equipo de fútbol que levanten a man”. Julia alza a man, decidida, ao que o profesor, incómodo, reacciona: “Dixen os nenos”. Julia, estupefacta, non entende nada. “Pero non dixera ‘os nenos’?”. E así, as mulleres, desde pequenas, teñen que aprender a deducir cando están incluídas e cando non. Aínda que a anécdota pode parecer divertida, en realidade non o é. Desde antes de nacer edúcase de modo distinto a unhas e outros, noméanse de modo diferente, naturalízase a diferenza cultural como resultado artificial das diferenzas biolóxicas. A que nos referimos cando falamos de linguaxe inclusiva? É o mesmo que linguaxe “politicamente correcta” ou non ten nada que ver? Como comunicarnos sen deixar fóra do discurso á metade da poboación? Como expresarnos de forma correcta, amena e comprensible sen discriminar a ninguén? É a nosa linguaxe sexista? E as autoridades encargadas de darlle esplendor? Neste libro non atoparás propostas extremas nin definitivas, pero si moitas ferramentas para comezar a utilizar a linguaxe inclusiva de forma sinxela, con multitude de exemplos e moito humor. Porque a solución está na punta da lingua. Lista(s) nas que aparece este ítem: Para educar contra a violencia contra as mulleres
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Enrique Muruais
Sala préstamo
81 MAR fav Dispoñible LED036000007376

“Os nenos que rematen poden ir ao recreo”, di a mestra. Julia queda sentada no seu pupitre, esperando a súa quenda. “Fulanita, dixen que podedes ir ao recreo” e, como Julia permanece inmóbil, ao final explícalle que con “nenos” refírese tamén ás nenas. Horas máis tarde, o profesor de ximnasia di: “Os nenos que queiran formar parte do equipo de fútbol que levanten a man”. Julia alza a man, decidida, ao que o profesor, incómodo, reacciona: “Dixen os nenos”. Julia, estupefacta, non entende nada. “Pero non dixera ‘os nenos’?”. E así, as mulleres, desde pequenas, teñen que aprender a deducir cando están incluídas e cando non. Aínda que a anécdota pode parecer divertida, en realidade non o é. Desde antes de nacer edúcase de modo distinto a unhas e outros, noméanse de modo diferente, naturalízase a diferenza cultural como resultado artificial das diferenzas biolóxicas. A que nos referimos cando falamos de linguaxe inclusiva? É o mesmo que linguaxe “politicamente correcta” ou non ten nada que ver? Como comunicarnos sen deixar fóra do discurso á metade da poboación? Como expresarnos de forma correcta, amena e comprensible sen discriminar a ninguén? É a nosa linguaxe sexista? E as autoridades encargadas de darlle esplendor? Neste libro non atoparás propostas extremas nin definitivas, pero si moitas ferramentas para comezar a utilizar a linguaxe inclusiva de forma sinxela, con multitude de exemplos e moito humor. Porque a solución está na punta da lingua.

3º-4º ESO

1º-2º BAC

Coa tecnoloxía Koha