000 01783nam a2200241 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 230410s2023 sp |||e |||| 00| 1 spa d
017 _aM 193-2023
020 _a9788411481489
080 _a821.111-31"20"
100 1 _aZevin, Gabrielle
_d(1977-)
_eaut
_9122723
245 1 0 _aMañana, y mañana, y mañana
_c/ Gabrielle Zevin ; traducido do inglés por Núria Molines Galarza
260 _aMadrid
_b: Alianza Editorial
_c, 2023
300 _a504 p.
_c; 25 cm
520 3 _aUnha apaixonante historia sobre os videoxogos, a amizade e a superación. Un xélido día de decembro do seu primeiro ano en Harvard, Sam Masur sae dun vagón de metro e ve, entre as hordas de xente que esperan na plataforma, a Sadie Green. A chama a berros. Por un momento, ela fai como que non o oíu, pero entón vólvese e empeza a partida: unha colaboración lendaria que os lanzará á fama. Piden diñeiro prestado, favores e, antes mesmo de graduarse, asinan a súa primeira superprodución: Ichigo, un xogo no que un pode escapar dos confíns do corpo e as traizóns do corazón, no que a morte non significa máis que unha oportunidade para recomezar e volver xogar. Esta novela narra a historia dos mundos perfectos que constrúen Sam e Sadie, o mundo imperfecto no que viven e de todo o que vén despois do éxito: o diñeiro, a fama, a traizón, a traxedia. A trama esténdese ao longo de máis de trinta anos, vai de Cambridge (Massachusetts) a Venice Beach (California), pasando por terras intermedias e outros mundos.
521 _aBAC
650 _aVideoxogos
_914473
650 _aAmor
_97840
650 _aRelacións
_9122724
700 1 _aMolines Galarza, Núria
_etrl
_9119104
856 _uhttps://www.adnovelas.com/libro/manana-y-manana-y-manana/