000 | 01783nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 230410s2023 sp |||e |||| 00| 1 spa d | ||
017 | _aM 193-2023 | ||
020 | _a9788411481489 | ||
080 | _a821.111-31"20" | ||
100 | 1 |
_aZevin, Gabrielle _d(1977-) _eaut _9122723 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMañana, y mañana, y mañana _c/ Gabrielle Zevin ; traducido do inglés por Núria Molines Galarza |
260 |
_aMadrid _b: Alianza Editorial _c, 2023 |
||
300 |
_a504 p. _c; 25 cm |
||
520 | 3 | _aUnha apaixonante historia sobre os videoxogos, a amizade e a superación. Un xélido día de decembro do seu primeiro ano en Harvard, Sam Masur sae dun vagón de metro e ve, entre as hordas de xente que esperan na plataforma, a Sadie Green. A chama a berros. Por un momento, ela fai como que non o oíu, pero entón vólvese e empeza a partida: unha colaboración lendaria que os lanzará á fama. Piden diñeiro prestado, favores e, antes mesmo de graduarse, asinan a súa primeira superprodución: Ichigo, un xogo no que un pode escapar dos confíns do corpo e as traizóns do corazón, no que a morte non significa máis que unha oportunidade para recomezar e volver xogar. Esta novela narra a historia dos mundos perfectos que constrúen Sam e Sadie, o mundo imperfecto no que viven e de todo o que vén despois do éxito: o diñeiro, a fama, a traizón, a traxedia. A trama esténdese ao longo de máis de trinta anos, vai de Cambridge (Massachusetts) a Venice Beach (California), pasando por terras intermedias e outros mundos. | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aVideoxogos _914473 |
||
650 |
_aAmor _97840 |
||
650 |
_aRelacións _9122724 |
||
700 | 1 |
_aMolines Galarza, Núria _etrl _9119104 |
|
856 | _uhttps://www.adnovelas.com/libro/manana-y-manana-y-manana/ |